loading...
مطالب قشنگ و علمی و تاریخی و طنز
MAHDI ..... jAFARY بازدید : 228 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

کشف بقایای بزرگ خاندان فلش مموری !

۲۱۳ سال قبل از میلاد مسیح قدمت داره

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

 

گر نگه دار من آن است که من میدانم

شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .

 

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

زبونم مو در آورد آخه !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

خوب دقت کنین :D

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

شما بودی حرف زدی پشت سر من !؟

بزنم قاب عکس بشی رو دیوار ؟!؟ ها ؟

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

از این حرکتا کردین تا حالا !؟

اینا از ما یاد گرفتن یا ما از اینا !؟

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

آبگرمکن :|

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

یادش بخیر رفته بودم مالزی !

این قسمتش از سفر من همش پشت فرمون بودم !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

صادقانه جواب بدین انصافا !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

یه بار هم یه غواص نجات دادم باهاش !

اکسیژنش تموم شده بود !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

جا نمیرفت لعنتی !

از پت و مت کمک گرفتم ! دستشون در نکنه :)

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

بعد از چند سال رفتیم فال قهوه گرفتیم

نتیجه این بود که توجه نمیکنم به کارام اصلا !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

آدم نمیدونه قصه عاشقانه هستش یا یه جور نقشه تروریستیه !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

همیشه سخت ترین کار ها رو به تنبل ترین آدما میدم !

چون بهترین خلاقیت ها رو به کار میبرن برای راحتی خودشون

(نمای درب ورودی شرکت راد اس ام اس ! )

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

اپل همیشه متفاوت !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

رویای من اینه ! گربه بی کینه !

گربه بی کینه ! رویای من اینه !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

دیدگاه متفاوت !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

با من مُزدَوَج میشوی !؟

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

یه عکس خوف ناک !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

هی وای من !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

بچه ها دو دقه بشینین من الان برمیگردم !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

ماماااااااااااااان بیا این گربهه به من میگه داداش :|

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

عکس یادگاری سه راس مادیون !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

خب گربه های عزیز توجه کنین قشنگ

این موش تپل مپل جایزه هرکی که بتونه بدون سیبیل 

رو دیوار راه بره !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

جون تو راه نداره رفاقت این چیزا رو هم داره !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

قوی ترین هویج دنیا !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

یکی از مشکلات روزمره ماهی گیران در آبادان !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

خیلی اذیت میکنین !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

المرحوم ، المغفور !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

چی !!!؟؟؟؟

یونجه ۳۰% گرون شده !؟؟

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

خلاقیت روی پله برقی !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

قابل توجه محصلین عزیز !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

دست و پنجه آقای

طراح ، معمار ، لوله کش و کارفرما همگی باهم درد نکنه !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

نمای نزدیک از صورت مورچه !

حالا اگه جرات دارین بیازارین موری که دانه کش است !

عکس و تصاویر جالب - عکس نوشته

 

ادامه را در دانلود بخوانید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 4,956